wtorek, 3 września 2019

Biedronka pisma

Pismo 1

„Jakość towarów oraz satysfakcja klientów są dla nas bardzo ważne, dlatego niezwłocznie sprawdziliśmy to zdarzenie. Ubolewamy nad tym, że nasza klientka nabyła produkt zanieczyszczony. Przeprowadziliśmy kontrolę czekolad na salach sprzedaży we wszystkich wskazanych sklepach i na jej podstawie nie odnotowaliśmy żadnych nieprawidłowości.  Zweryfikowaliśmy również produkty z tej partii w naszych centrach dystrybucyjnych oraz próbki kontrolne przechowywane u dostawcy – wszystkie kontrole wykluczyły obecność ciał obcych. Dodatkowo w Biurze Obsługi Klienta nie odnotowaliśmy innych zgłoszeń dotyczących produktów tej partii. W ramach działań zapobiegawczych postanowiliśmy zlecić kontrolę DDD w tych placówkach.

Należy także dodać, że standardowo w sytuacji, w której klient jest niezadowolony z jakości nabytego towaru, może go reklamować w każdym naszym sklepie, niezależnie od tego, gdzie dokonał zakupu. W przypadku takim, jak opisany, klient otrzymałby zwrot gotówki na miejscu w naszej placówce”.

Pismo 2

Szanowna Pani

W imieniu firmy Jeronimo Martins Polska S.A., w uzupełnieniu poprzednio
wysłanej do Pani wiadomości, pragniemy raz jeszcze przeprosić z powodu
zaistniałej sytuacji. Informujemy także, iż o zdarzeniu, które Pani opisała,
została powiadomiona osoba nadzorująca pracę wskazywanego sklepu Biedronka w
celu wyjaśnienia sytuacji, na którą zwróciła Pani naszą uwagę. Jednocześnie
niezwłocznie po otrzymaniu Pani zgłoszenia dokonaliśmy sprawdzenia wskazywanych
czekolad we wszystkich trzech sklepach Biedronka wskazanych w Pani zgłoszeniu –
nie ujawniliśmy w nich żadnych śladów obecności robaków. Zweryfikowaliśmy
również produkty z tej partii w naszych centrach dystrybucyjnych oraz próbki
kontrolne przechowywane u dostawcy – wszystkie kontrole wykluczyły obecność
ciał obcych.
Z naszych ustaleń wynika, że do zanieczyszczenia produktu mogło dojść na
różnych etapach jego dystrybucji, w tym także w sklepie, mimo że wszystkie
placówki przechodzą regularne kontrole mające na celu przeciwdziałanie
pojawianiu się i rozwojowi szkodników.

Niezależnie od powyższego, mimo, iż nie otrzymaliśmy innych podobnych zgłoszeń
od naszych klientów związanych ze wskazanym problemem w tych placówkach, w w/w
sklepach zostanie przeprowadzona dodatkowa kontrola wyspecjalizowanej firmy,
która dokona dezynsekcji.

Jeszcze raz bardzo dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Z poważaniem
Biuro Obsługi Klienta JMP S.A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz